top of page
  • calientethemusicco

5 דברים שיהרסו או ירימו את החתונה שלכם

יום החתונה הוא היום המרגש בחיינו ויש לו משמעות רבה. אנחנו רוצים שהערב יהיה מושלם בדיוק כמו שתכננו ושכולם ייהנו ויספרו כמה מדהים היה האירוע שלנו. בכל זאת, אנחנו משקיעים הרבה זמן וכסף לקראת הערב המיוחד שלנו ולכן האפשרות ש"משהו" לא ילך כשורה – אינה באה בחשבון. המוזיקה באירוע היא חלק מאד חשוב (אם לא הכי חשוב). ולכן, חובה לבחור די ג'יי לחתונה שהוא לא פחות ממעולה. כזה שיודע להרים את האירוע ולא ההפך חלילה.


ריכזנו עבורכם 5 נקודות המדגישות את חשיבות בחירת די גיי לאירועים ואיך תוכלו להבדיל בין DJ טוב ומקצועי לבין כזה שלא.


1. אחד הדברים הראשונים והחשובים שתקליטן אירועים צריך להבין הוא מה בדיוק אתם מחפשים ואיזה סגנון מוזיקה אתם אוהבים ורוצים שיהיה בחתונה. המידע הזה הופך להיות הבסיס לקביעת הדברים שאתם רוצים ולא רוצים באירוע שלכם. ואם יש גם כימיה בינכם לבינו – אז מכאן ועד תום הערב תהנו משיתוף פעולה מהנה ופורה.


2. דיג'יי מקצועי חייב לדעת לתזמן את המוזיקה בצורה מושלמת במשך כל הערב. בקבלת הפנים ובזמן הגשת המנות, עם הכניסה לחופה וכמובן בזמן הריקודים. בנוסף, עליו לדאוג להושיב את האורחים לפני הריקוד הראשון של החתן והכלה. דיג'יי לא מקצועי עלול לא להקפיד על לוח הזמנים ולפספס את כניסת החתן והכלה לקראת הריקוד הראשון בזמן שהרחבה מלאה באורחים נלהבים שכלל לא הבחינו שהזוג המאושר הגיע. מצב בהחלט לא נעים.




3. ציוד סופר מקצועי ומשוכלל הכולל מערכות הגברה ורמקולים איכותיים (כולל גיבוי) המתאים לאירועים, שבעזרתו יהיה ניתן לקיים ערב שמח מרשים ומקצועי. כשלתקליטן יש בעיה בציוד או שאינו איכותי, המוזיקה עלולה להיעצר לפתע באמצע החתונה או שאיכות הסאונד עלולה להישמע גרוע.




4. די ג'יי טוב שיודע "לקרוא" את הקהל שלו - יגרום לאורחים בחתונה שלכם לרקוד בלי הפסקה, להנות ולזכור את האירוע שלכם. די ג'יי לאירועים שאינו מקצועי הוא כזה שלא הכין "שיעורי בית" ולכן לא ישים מוזיקה שתשלהב את הקהל, מה שיגרום לפחות אורחים ברחבת הריקודים, פחות הנאה והרבה אכזבה.




5. ניסיון והמלצות. חשוב מאד שלדיג'יי שלכם יהיה ניסיון עשיר כשמאחוריו ים של אירועים מוצלחים והרבה המלצות חמות מלקוחות שכבר נהנו משירותיו.

שורה תחתונה, די ג'יי לא מקצועי ולא טוב, עלול לקלקל לכם את ערב החתונה באופן טוטאלי או חלקי. בין כך ובין כך אף אחד לא מעוניין בכך.




אז מה נשאר? רק לקבוע איתנו פגישת ייעוץ על מנת לבחור את הדי ג'יי הכי מושלם לערב החתונה שלכם! מחלקת הדי ג’ייס שלנו יעשו ככל יכולתם על מנת להעביר לכם חוויה חד פעמית, מקצועית, כיפית ומוצלחת בערב החתונה שלכם.

אנחנו קליאנטה – מוסיקה לאירועים התקשרו כעת - 073-3744213 הקפה עלינו וגם טיפים נוספים – באהבה!

12 צפיות0 תגובות
bottom of page